بهترین و پر فروش ترین کتاب های جمع بندی زبان انگلیسی کنکور

یکی از دروس عمومی و تاثیر گذار در کنکور تمامی رشته ها، درس زبان انگلیسی می باشد. تاثیر این درس به قدری زیاد می باشد که مانند یک آسانسور رتبه شما را بالا می برد مخصوصا در رشته انسانی!

زبان کنکور آخرین درس عمومی در دفترچه عمومی است. زبان انگلیسی با ۲۵ سوال در کنکور سراسری، ضریب ۲ دارد. داوطلبان باید از سوال ۷۶ الی سوال 100 به تست های زبان انگلیسی پاسخ دهند..

بودجه بندی زبان کنکور:

  • بخش واژگان: ۸ سوال / 23 درصد
  • بخش گرامر: ۴ سوال / 16 درصد
  • بخش کلوز تست: ۵ سوال / 20 درصد
  • بخش درک مطلب: ۸ سوال / 32 درصد

با مطالعه بودجه بندی حاضر می توانید به طور کامل متوجه اهمیت بخش واژگان و درک مطلب شوید. البته نباید تاثیر گرامر را کم دانست!

بهترین زمان برای جمع بندی مطالب زبان انگلیسی

 بهترین زمانی که دانش آموزان می توانند در آن کارهای جمع بندی خود را انجام دهند معمولا 3 ماه آخر مانده به کنکور است. در این زمان دانش آموزان سعی می کنند تا در این بازه زمانی برای بار آخر نکات اصلی مربوط به گرامر را دوره کنند و بخش ترجمه متون و کلمات را مرور کنند.

همچنین تاثیر چشمگیر تست زنی را نباید کم دانست و بهترین راهکار برای یادگیری و مهارت یافتن در زبان انگلیسی تست زدن می باشد.

چه کتاب هایی در زمینه جمع بندی زبان انگلیسی جزو پرفروش ترین ها می باشد؟

در این مقاله سعی داریم تا کتاب هایی که در زمینه جمع بندی مطالب زبان انگلیسی برتر هستند را معرفی نماییم تا بتوانید مطالعه صحیح و کاربردی تری داشته باشید.

بهترین و پروفروش ترین کتاب های جمع بندی زبان انگلیسی:

البته که کتاب جمع بندی زبان انگلیسی ای بهتر است که تمرکزآن بر تست باشد زیرا با تست زنی دانش آموز خود را می سنجد و در هر تست نکات بیشتری را یاد می گیرد.

در این مقاله سعی می کنیم تا تمرکز عمده را به روی تست زنی داشته باشیم و سایر ویژگی های برجسته کتاب ها را برای شما معرفی نماییم تا بتوانید انتخاب بهتر و کارآمد تری داشته باشید.

بنابراین در این بخش با سوالی مواجه می شویم:

کتاب جمع بندی زبان انگلیسی کنکور تست های مفید و کارآمدی دارد؟

همانطور که گفته شد تست زنی گامی مهم در یادگیری و مهارت یافتن در زبان انگلیسی است. اما تست باید استاندارد و به اصطلاح به درد بخور باشد تا به دانش آموز کمک رسان باشد.

بررسی قسمت تست های کتاب های حاضر:

 موج آزمون زبان انگلیسی کنکور نشر الگو

کتاب حاضر یکی از بهترین کتاب ها در زمینه جمع بندی است و همه ساله جزو پرفروش ترین کتاب ها می باشد. اما دلیل این حجم از محبوبیت چیست و دارای چه بخش های ویژه ای است؟:

تست های مبحثی:

این سری از تست ها به صورت درس به درس ارائه شده است و به چهار بخش واژگان و گرامر و رایتینگ و کلوز تست تقسیم شده است و سوالات هر کدام بعد از درسنامه ارائه شده است.

تعداد سوالات با توجه به درجه سختی درس تعیین شده است و در دروسی که سوالات بیشتری از آن در کنکور طرح شده است، تست های بیشتری را می بینید.

ارائه تست های کنکور چند سال اخیر تمامی رشته ها در بین سوالات

شرح تمامی نکات مربوط به قسمت رایتینگ و ارائه سوالات از تمام نکات آن

ارائه چندین متن در سطح های مختلف برای بخش درک مطلب

آزمون های تالیفی:

تعداد این آزمون ها به 5 عدد می رسد و هر آزمون طبق دسته بندی کنکور زبان می باشد و هر کدام از آزمون ها 25 سوالی می باشد. این آزمون ها برای فضا سازی کنکوری برای شما بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این سوالات را مانند کنکور در بازه زمانی 20 دقیقه و ساختن فضای کنکوری حل کنید.

سوالات کنکور:

در کتاب حاضر 7 آزمون کنکور سراسری سال های 98 و در ویراست سوم 99 را مشاهده کنید. این سوالات به شما کمک می کند تا شما با فضای طرح سوال طراحان کنکور آشنا شوید و خودتان را در این زمینه بسنجید.

جمع بندی زبان انگلیسی مهروماه

کتاب حاضر از نظر ظاهری و اندازه برای دانش آموز کنکوری بسیار مناسب می باشد اما بیشتر از آن موضوعی که بسیار حائز اهمیت می باشد بخش های تست زنی و کیفیت سوالات است.

کتاب حاضر بر طبق بودجه بندی زبان کنکور تقسیم بندی شده است و به بخش های گرامر / واژگان / کلوز تست / درک مطلب تقسیم بندی شده است.

تعداد تست های هر مبحث بسیار مناسب و در حدی است که فهم دانش آموز را از آن مسئله به حداکثر برساند.

استفاده از سوالات کنکور سال های اخیر تمامی رشته ها در مباحث مرتبط

در بخش درک مطلب و کلوز تست سوالات در دو سطح دسته بندی ساده و متوسط / دشوار ارائه شده است. تمامی سوالات ارائه شده یکی از انواع حالات سوالات را ارائه کرده است .

تمامی تست ها بیانگر یک نکته است.

تست های کنکوری در اخرین دسته از بخش های کتاب حاضر ارائه شده است و توانسته است دانش آموزان را با چگونگی طرح سوال طراحان کنکور آشنا کند. این آزمون ها مربوط به سوالات آزمون های کنکور سال 99 تمامی رشته ها می باشد.

جمع بندی زبان انگلیسی خیلی سبز

یکی از پوئن ویزه این کتاب سایز کوچک و مناسبش می باشد که دانش آموزان آن را به هر جا حمل کنند و از مطالب آن بهره ببرند. اما اصل مهم در تحلیل و بررسی کتاب ها ارائه تست های مطلوب و کاربردی است.

دسته بندی کتاب حاضر به صورت درس به درس می باشد و هر درس به دو بخش واژگان و گرامر تقسیم بندی می شود. در هر کدام از این دسته ها می توانید سوالات متعددی را بعد از درسنامه مشاهده نمایید که بسیار آموزنده می باشد.

در بین تست های مبحثی این بخش سوالات کنکوری سال های اخیر ارائه شده است تا نمونه های کنکوری از هر مبحث را مشاهده کنید.

بخش های کلوز تست و درک مطلب دسته ای از سوالات است که در بخش های بعد از قسمت تست های درس به درس ارائه شده است.

ارائه 10 متن کلوز تست کنکوری برای تمرین و مهارت یافتن در این مبحث

ارائه 10 متن درک مطلب از سوالات کنکور سال اخیر تمامی رشته ها برای یادگیری شما

شامل تست های کنکور سال 98 و 99

اما صرف داشتن تست برای یک کتاب جمع بندی کافی است؟ طبیعتا به همراه داشتن خلاصه نکات کنکوری یکی از پوئن های مثبت هر کتاب می باشد. به همین علت به سراغ معرفی بخش های مهم کتاب ها می پردازیم.

به طور معمول هر سه کتابی که معرفی شد دارای درسنامه خلاصه وار می باشد و هر کدام به شکل های مختلف این نکته ها را معرفی کرده است.

جمع بندی زبان انگلیسی خیلی سبز

کتاب حاضر در ابتدای هر درس به شرح واژگان هر درس در قالب جملات پرداخته است که می تواند به شما کمک شایانی در فهم بهتر کلمات کند.

 در بخش گرامر می توانید درسنامه کامل گرامر را مشاهده نمایید.

گرامر در قالب جداول و نکات اصلی هر درس و ذکر فرمول های ساخت جمله ارائه شده است.

ذکر نکات کاربردی در بخش درک مطلب و کلوز تست برای حل سریع تر و روان تر این سوالات. همچنین می توان از این نکات به عنوان ترفند های تست زنی به کار برد.

به همراه پاسخ نامه تشریحی و ترجمه تمامی متون سوالات و تحلیل و بررسی گزینه ها

جمع بندی زبان انگلیسی مهروماه

در کتاب حاضر همانطور که گفتیم در ابتدا بخش گرامر قرار دارد که درسنامه هر کدام از دروس را ارائه کرده است و از جداول های مختلف آموزشی / کادر های حواست باشه / ارائه تمامی نکات مربوط به هر درس / ذهن خوانی طراح: ارائه ترفند های حذف گزینه / تست های آموزشی حل شده به عنوان مثال و… استفاده شده است.

  • ارائه تمامی وازگان مهم و کنکوری هر درس در قالب جملات
  • در بخش های کلوز تست و درک مطلب می توانید توضیحات و راهکار های تست زنی را در کنار هر مدل تست مشاهده کنید.
  • به علاوه پیوست واژگان به ترتیب حروف الفبا
  • به همراه پاسخ نامه تشریحی و ترجمه تمامی گزینه ها به همراه شرح نکته های طلایی / توضیحات اضافه تر

موج آزمون زبان انگلیسی کنکور نشر الگو

 قالب توضیحات کتاب حاضر به صورت درس به درس می باشد و در هر درس:

  • ارائه جداول واژگان مهم کتاب درسی
  • ارائه تمامی نکات کنکوری حل تست در بخش درسنامه به همراه کادر های توجه که در بردارنده نکات مهم تست زنی در هر درس می باشد.
  • جداول آموزشی در بردارنده فرمولات و فعل های مهم هر درس
  • بهترین نوع درسنامه از نظر خلاصه و جامع بودن
  • شرح نکات کنکوری مربوط به بخش رایتینگ هر درس
  • شکل درسنامه به صورت کادر بندی های نکته می باشد به هیچ عنوان وقت گیر نمی باشد
  • به همراه پاسخ نامه تشریحی برای هر سوال و توصیحات کامل هر تست و ترجمه متون
  • به همراه شش ضمیمه مهم:
  • جداول واژگان و اصطلاحات بخش شنیداری
  • جداول واژگان بخش های پنهان کتاب های درسی
  • جداول کلمات قابل شمارش و غیر قابل شمارش
  • واژگان مهم و خارج کتاب کنکور 98
  • سوالات گرامر کنکور سراسری نظام قدیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *